נכנסת לפייסבוק שלך כדי לבדוק אם הגיבו לך על הסטטוס שכתבת לפני כמה שעות, והתאכזת לגלות כי אין תגובות חדשות או לייקים על הסטטוס. ולעומת זאת סטטוס אחד מתחת לפייסבוק שלך רצוף תגובות ולייקים. יצאת מהפייסבוק מאוכזב בתקווה שפעם באה שתכנס יהיה לך תגובות. במאמר הבא אסביר לכם כיצד לכתוב משפטים לפייסבוק שיגררו אחרים המון לייקים ותגובות, איך למתג את עצמכם נכון בפייסבוק או את קבוצת האוהדים שאתם מנהלים.
חקרתי קצת על הנושא של מיתוג עצמי בעזרת הפייסבוק, וגיליתי שסטטוסים אישיים הם חלק בלתי נפרד ממיתוג זה. המון דפי מעריצים כותבים משפטים לפייסבוק בעמוד הראשי שלהם על מנת לעורר תגובות ועיניין בעמוד שלהם, אפילו חברות גדולות של בגדים, נעליים או כל מוצר אחר מכל רחבי העולם משתמשים במשפטים שיעוררו עיניין בעמוד הבית שלכם. שימוש נכון במשפטים בפייסבוק יגרום לדפים להיות מאוד פופולארים ובעלי ביקורים תכופים מהגולשים בהם.
שימוש במשפטים משירים כדי לעורר עיניין זה דבר טוב, אבל צריך לדעת לעשות זאת בצורה חכמה, לדוגמא, "יום שישי את יודעת יש בעיר מסיבה", אולי יקבל תגובה אחת, אם בכלל, ויעלם כלא היה. אך אם נקח את המשפט הזה ונשנה את אותו תיפה "יום שישי את יודעת יש בעיר מסיבה, מה עושים היום?". משפט שכזה עתיד לקבל הרבה יותר תגובות כי הוא מכיל שאלה ומעודד את התערבות הקוראים שלו. הקפידו ליצור עיניין כאשר אתם כותבים משפטים לפייסבוק הן בשימוש בשאלות והן בשימוש בצד הומוריסטי. פרסום של סטטוס מצחיק בעל תוכן הומוריסטי יעזור לכם מאוד בקבלת תגובות עליו.
דבר זה נכון לכל דבר בחיים, גם אם אתם בונים הרצאה בנושא מסויים ואתם רוצים מעורבות של המאזינים הקפידו ליצור עיניין בשאלות שאתם שואלים, שימוש בהומור כדי לשבור את הדיסטנס, וקשובים לכל תגובה. ניתן להשליך את התובנות מתוך משפטים לפייסבוק והמון תחומים בחיים.
לסיכום, מקווה שהבנתם עם קצה המזלג כיצד ליצור עיניין בסטטוסים שאתם כותבים בפייסבוק, תוכלו להתשמש גם בנאמר במאמר הזה להמון תחומים בחיים שלכם חוץ ממשפטים לפייסבוק כמו הרצאות, מיתוג אישי באינטרנט, כרזות, פרסומות ועוד. במאמר הבא אסביר כיצד כותבים סטטוס איכותי.